Warga Pendidik 2017

Warga Pendidik 2017

04 Februari 2010

Perang Rumah Sukan... Kini Bermula



10 hingga 12 Februari 2010, tarikh yang akan menggegarkan wilayah Bawang Assan bagi tahun ini. Peperangan 4 penjuru ini melibatkan Rumah Hijau yang dipimpin oleh Jeneral Stephen Buda, Rumah Biru yang dipimpin oleh Jeneral Micheal Itot, Rumah Merah yang dipimpin oleh Jeneral Zaharudin dan Rumah Kuning yang dipimpin oleh Jeneral Moses Etap.

‘Peperangan’ tahunan ini menampilkan gabungan pemimpin generasi baru dan lama, menguji sejauh mana strategi yang dipasang kali ini berhasil ataupun tidak. Proses merekrut dan melatih peserta telah pun giat dijalankan. Setiap jeneral umumnya masih lagi merahsiankan taktik mereka bagi menghangatkan lagi ‘peperangan‘ kali ini. Para pelajar juga menunjukkan semangat kesukanan yang tinggi dengan berlatih bersungguh sungguh demi menjayakan lagi kejohanan yang berprestij ini.

Di dalam keghairahan untuk meraih kemenangan, diharap nilai nilai murni yang dipelajari selama ini tidak dilupakan malah diterapkan lagi semasa berlangsungnya kejohanan ini. Pasukan yang manakah yang akan muncul juara?
Nantikan kesudahannya.








Tiada ulasan: